Gå til innhold
  • Bli medlem

Sniktitt på 2012 skimodeller


Henrik.S

Anbefalte innlegg

Sikle...

Er nåværende sidestash uten rocker? Har tro på at det blir en vinneroppgradering i tilfelle.

Årets er med rocker den også ;)

Eneste forskjellen er nok designen, den er vannvittig rå i år, og enda råere neste år :)

Også jeg som fårn billig a gitt :D Eneste jeg misliker er at den blir veldig lik Hardside som jeg har fra før!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyttihelvete noe så stygt. Dette blir værre og værre for hvert år. Dynastar får godkjent, men ellers ser det ut som om de er designet på 80-tallet av en fjortis som digger Iron Maiden. Godt at jeg har såpass til ski at jeg kan vente med nye til trenden snur.

Ski skal ha et rent og enkelt design, gjerne med noen langsgående striper, og i naturens farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.