Gå til innhold
  • Bli medlem

Manglende turraporter?


Fisketryne

Anbefalte innlegg

Mange har i det siste klaget over få turraporter her på FF.

Mange av medlemmene har da iallefall ganske aktive blogger og hjemmesider,vil oppfordre flere til å legge ut link her på FF.

Her er bloggen til "larka" med utrolig mange fine bilder fra utrolig mange fine turer, iallefall for de av oss som ikke er superalpinister.

http://steinm.blogspot.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mulig det var dumt å starte en ny tråd, ville bare presisere att den den som leter vil finne.

Medlemslisten kan f.eks vise bare de som har linket hjemmeside, og så er det bare å klikke seg inn på de som vekker interesse.

Et annet sted på forumet pågår en diskusjon om troll,halvtroll og kranglefanter, slike har sjelden linket hjemmeside eller på annen måte "åpen profil".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig det var dumt å starte en ny tråd, ville bare presisere att den den som leter vil finne.

Medlemslisten kan f.eks vise bare de som har linket hjemmeside, og så er det bare å klikke seg inn på de som vekker interesse.

Et annet sted på forumet pågår en diskusjon om troll,halvtroll og kranglefanter, slike har sjelden linket hjemmeside eller på annen måte "åpen profil".

hva har disse trollene med dette å gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det var nok litt utenomsnakk på denne tråden.

Ville bare presisere at de som linker til egen hjemmeside (med eller uten turraporter) oppnår mer tillit og troverdighet. :-)

Godt å vite at jeg er i sekken med mer troverdighet. Håper ikke at jeg med dette innlegget, ved å diskutere min egen person, har brutt netikette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skriver fortsatt under feil tema, er vel snart noen som vil bjeffe på oss nå.

Dette sitatet postet under et annet tema forklarer vel noe:

Jeg ønsker å skifte Nick til mitt virkelige navn. Noen synspunkter på det å skifte nick?

Jeg ønsker det da det er mange som gjemmer seg bak ett "nick" og skriver ting de ikke ville gjort under fullt navn eller ansikt til ansikt. Dette vil jeg ikke assosieres med. Har dog ikke noe følelse av at folk tror jeg gjemmer meg bak mitt nåværende nick.

Og til Knutis og andre, jeg har heller ingen hjemmeside og bruker også nickname.

Over og ut fra meg om dette, om noen vil skrive mer om saken bør de flytte til annet tema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så de som ikke er datakyndige nok til å ha egen hjemmeside de kan linke til får dermed lavere troverdighet?

Neppe! De som ikke har egen hjemmeside har kanskje ikke tid til det? Kanskje de prioriterer ekte friluftsliv i stedet?

Jeg har faktisk hjemmeside, jeg, men er litt redd for at det kan oppfattes som egenklame om jeg linker for mye. Men til sommeren blir det nok mer ekte friluftsliv på meg igjen også. Fikk dilla på langturer med sykkel etter i fjor sommer.. :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.