Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor mye prisene forandrer seg for hvert år, men har du sett på Obs? Kjøpte selv nøyaktig samme pakken, inklusive staver og kortfeller hos obs sport i Januar 2009 for 3790,-.

Skrevet

Takker for svar.

@vidarvale og martin.m

Fant ut at det måtte være bra pris ja etter en del sammenligninger.

@uppis

Skal fortell hvor når jeg evt. bestiller selv innen en dag eller to. Tør ikke før da de ikke hadde mange av sko og bindinger :oops: Jeg skal prøve skoene hos en butikk her før jeg bestiller.

@Olav

Har tenkt å sjekke obs, men finner ikke noen priser fra dem på nett. Skal ta en telefon.

Skrevet

Lovte å fortelle "uppis" hvor man kunne få disse prisene. Vil bare nevne at jeg ikke har noe med denne butikken å gjøre.

Slottsparken Fritid & Sport

Henrik Ibsens gt. 28

0255 Oslo

Tlf: 94 00 88 00

Jeg selv ble å handle hos en lokal sport-1 som matchet prisen jeg fikk når man tar 200-300 kroner som jeg evt. måtte ha betalt i frakt med i regnestykket. Fikk også montering av bindinger med i prisen hos sport-1 og dette var noe som Slottsparken Fritid & Sport ikke utførte i heletatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.