500fjell Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hei! I juni blir det en tur til Island for å bestige fjelltopper. For å komme oss til utgangspunktet for disse turene må vi kjøre de røffe innlandsveiene (slik som F26 og F910) med elvekrysninger og humpete veier. Dermed trenger jeg et tips om hvilken bil og leiefirma jeg bør benytte. Prøvde E Leiebil, men de hadde en policy om at bilene ikke kunne kjøre utenfor asfalterte veier... Har noen tips (gjerne til en rimelig pris)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PI Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Hvorfor ikke slå skikkelig på stortromma? Garanterer at du kommer fram... http://www.arctictrucks-experience.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaser Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Her har de special offer på grand cheroke med gps men hvor mye 17900 islandke kroner er for et døgn aner jeg ikke http://www.iceland4x4carrental.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PI Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 ...hvor mye 17900 islandke kroner er for et døgn aner jeg ikke 2000 innfødte peningar er hundre norske, sånn omtrent. Trivelig land! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FU Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Eg leigde bil på Island for eit par år sidan, Avis trur eg det var. I alle fall vart prisen ein god del rimelegare når eg brukte internettsida til Avis på islandsk språk enn på engelsk, kanskje det er sånn no også?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Det er også en del firma og organisasjoner som har rabattordninger med utleiefirmaene. Sjekk om det er noe å hente enten gjennom jobben din eller organisasjoner som NAF, Norges Røde Kors, Turistforeningen etc. etc. Jeg holder på med samme sak som deg, og det var interessant å lese at det var prisforskjeller mellom engelske og islandske sider. Det kan være veldig dyrt å leie bil på Island hvis du ikke ser deg for og sjekker litt rundt. Jeg har også opplevd dette i Italia. Kanskje en fordel for meg, siden jeg har en bekjent på Island (Akureyri) som jeg skal besøke. Det kan ofte være en fordel å snakke språket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellgeitå Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 2000 innfødte peningar er hundre norske, sånn omtrent. Trivelig land! 17 900 ISK er 891 NOK NOK for å være mer nøyaktig. For å konvertere mellom ISK og NOK kan du bruke denne: http://www.xe.com/ucc/ Skal selv til Keflavik i mai, men da på feltarbeid og da sørger universitetet for leiebil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
springsteen Skrevet 22. januar 2011 Del Skrevet 22. januar 2011 Da jeg var der tok jeg med egen motorsykkel på båten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.