Halvor B Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Var på toppen av Hårteigen 13. august 2009 og snublet nesten over den tingen som bildet viser. Det er en pil gjennom ett hjerte som er borret og støpt fast på toppen ett stykke vekk fra selve topp punktet. Noen som vet hva den betyr? Hvem som har satt den opp? Noen som har giftet seg på toppen en gang kanskje? Halvor B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koppen Skrevet 20. januar 2011 Del Skrevet 20. januar 2011 Ser mest ut som noen har tapt sitt hjerte til stedet, spør du meg. Har googlet og lett, men ikke funnet svar til tross for et utall søkefraser. Ble skikkelig nysgjerrig, men svaret er nok sikkert ganske kjedelig... Rart ingen har kommet med fasit ennå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvor B Skrevet 22. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2011 Ingen som vet noe om jernbolten på Hårteigen? Skal det forbli ett uløst "mysterium"? Får høre med hyttevertene i området til sommeren da. Halvor B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cerberus Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Artig. Har vært på toppen to ganger uten snø, men aldri lagt merke til denne. Skal ikke se vekk i fra at den første teorien din stemmer, forlovelse, giftermål e.l. Lite som tyder på at det er noe "offisielt" i det minste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halvor B Skrevet 25. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2011 Skrev en mail til Vivelid Fjellstoge, men de visste ikke noe, så nå venter jeg på svar fra Bergen Turlag om de vet noe om jernbolten. Ett innlegg i Bergens Tidende ville nok gi svaret også? Halvor B Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SturlaS Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Kanskje Tore På Sporet kan "ta saken"..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellgeitå Skrevet 25. januar 2011 Del Skrevet 25. januar 2011 Skrev en mail til Vivelid Fjellstoge, men de visste ikke noe, så nå venter jeg på svar fra Bergen Turlag om de vet noe om jernbolten. Ett innlegg i Bergens Tidende ville nok gi svaret også? Halvor B e-posten er ydmykt videresendt oppover i lokalene her, men i dag er det nok dessverre bare meg vikaren her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.