500fjell Skrevet 18. januar 2011 Del Skrevet 18. januar 2011 Er det noen som vet om dette finnes på internett annet enn Google Maps? Trenger det for å finne alle pf100-topper i Sør-Varanger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zabel Skrevet 19. januar 2011 Del Skrevet 19. januar 2011 jeg mener å huske fra min tid som grensejeger der oppe at alt på andre sida av grensa er militært område. dette gjelder laaangt inn i russland. blir overrasket om noen klarer å finne noe interaktivt kart over dette området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JEKA Skrevet 24. januar 2011 Del Skrevet 24. januar 2011 Er riktig at det er militært område ja (ca. 30 km inn i landet?). Jeg husker at jeg fant noen overaskende detaljerte kart over området en gang, men finner de desverre ikke igjen. Du kan jo kjøpe kart her, men tror det bare er jpg bilder og ikke særlig interaktiv. Sikkert ikke verdt pengene... Finner jeg igjen kartene jeg så en gang skal jeg poste det her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Takk for det, men for min del er det ikke så viktig lenger. Var kun et par-tre topper jeg trengte å bruke Google Maps i Russland for å finne primærfaktoren. Fant 78 topper i Sør-Varanger med >100pf. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.