t-erwibe Skrevet 16. januar 2011 Skrevet 16. januar 2011 Hei godtfolk , er det noen av dere som kjenner til disse teltene som selges på finn.no? finnkode 26229038 De blir visst laget her på berget, bra priser teltene, men er veldig skeptisk til kvalitetenpå disse, hadde vært morsomt å fått høre deres meninger Siter
PI Skrevet 16. januar 2011 Skrevet 16. januar 2011 Ut fra bildene er jeg veldig skeptisk, hvordan har de fått teltet til å stå oppe ved Svalbard uten å ha et eneste bardunfeste på det? Siter
t-erwibe Skrevet 16. januar 2011 Forfatter Skrevet 16. januar 2011 he he, du sier noe der:) Jeg har lett litt andre steder også, fant litt info om en robert saunders ifra england, har fått mye skryt for teltene sine. http://www.robertsaunders.co.uk/pages/frame.html han har mange forskjellige modeller Siter
MortenG Skrevet 17. januar 2011 Skrevet 17. januar 2011 Personlig vil jeg tro at man vil få et like bra telt på biltema. syns det lukter Kina lang vei Men jeg har noen ganger lett for å være kritisk så jeg vil ikke henges på det utsagnet. Siter
borgern Skrevet 17. januar 2011 Skrevet 17. januar 2011 Personlig vil jeg tro at man vil få et like bra telt på biltema. syns det lukter Kina lang vei Men jeg har noen ganger lett for å være kritisk så jeg vil ikke henges på det utsagnet. Er ofte slik men man kan finne "gull" og. F.eks den DX lykta til kr 500 som den kalles som er testet like bra som en annen merkelykt til kr 3500. Har den selv og synes den er super. Skulle jeg kjøpe fjelltelt og telt som må tåle litt hadde jeg ikke tatt sjansen. Men det går helt fint med Biltema telt etc for en natt i marka nå og da. Siter
t-erwibe Skrevet 23. januar 2011 Forfatter Skrevet 23. januar 2011 har funnet et annet som er veldig interesant: http://www.ultralightoutdoorgear.co.uk/lightwave_g2_mountain_2_skin_2_person_5_season_tent.html. Har foresten mulighet til å få tak i dette brukt til 3000 kr Er det noen andre som har fått klådd på et slikt telt? Det blir kansje litt i tyngste laget i og med at jeg har kansje mere bruk for et 3 sesongs telt, blir kansje en tur løpet av hver vinter. Kan også nevne at jeg har siklet litt på hs ringstind 2, da mest pga vekta. Noen innspill folkens? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.