Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvordan legge inn kart på Garmin 60CSx


Anbefalte innlegg

Har fått en GPS til jul og har Garmin Topo Adventure med alle områder i Norge liggende på harddisken, men jeg vet ikke hvordan jeg skal få kartet til å fungere på GPS'en. Har søkt rundt men finner ikke noe som hjelper meg, heller bare forvirrer...

Setter pris på litt hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du starter opp Mapsource og hvis kartet ditt er installert rett kommer det opp i rullgardinen øverst til venstre i programmet. Velg kartet og zoom helt ut. Kartet er delt inn i ruter. Trykk med musepekeren på de rutene du vil overføre. Navnet på disse kommer da opp i tabellen til venstre. Når du har valgt alle du vil ha med trykker du på "overfør->send til enhet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.