Gå til innhold
  • Bli medlem

Dovre bukse Ny type


REJOHN

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde 2010-modellen Dovre i butikken, og den blir nok nybuksa mi.

Kort rapport:

Jeg har nå brukt en ny Dovrebukse i 9-10 måneder. Den nye typen falt ikke umidelbart i smak, men etter som tiden går blir denne mer og med et "godt følge".

Den nye typen holder bedre på formen enn den gamle typen. Den er fortsatt vanntett og føles som "ny".

Jeg har ikke forsøkt å legge på ny impregnering, vannet perler seg ikke lenger, men det var ikke vanngjennomtrengning selv etter et par timer i lett regn i helga.

Det blir fortsatt hull nede ved maljene til skoene, men det gjør ikke noe særlig.

Den gamle måtte byttes etter 6 måneder, da var Gore-tex'en utslitt på lårene og i baken, og holdt ikke regnet ute.

Noen som har brukt ny type Trollveggen gore-tex jakke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.