Gå til innhold
  • Bli medlem

Trenger informasjon for ruten Kinsarvik - Mårbu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen som har gått fra Kinsarvik til Mårbu? Regner med å bruke 14 dager. Trenger all den informasjon jeg kan få. Fiske, overnatting (bruker primært telt), beste tidsrom. mulighet for proviantering, mulighet for å legge ut depot, osv osv

Annonse
Skrevet

Det er vel intet behov for å legge ut depot. På ruten Mårbu-Lågarås-Sandhaug-Hadlaskar-Stavali-Kinsarvik kan du skaffe mat på alle hyttene. Mårbu og Sandhaug er fullbetjent og de hyttene har ofte ikke middagsmat til salgs (de fleste vil likevel selge noe). Med 14 dager til rådighet kan du lett velge en mye lengre rute, og likevel ha god tid til fiske og slappe av. Går du passe fort tar du denne turen på 6 dager, om ikke sekken er for full.

Skrevet

Hei og takk for svar.

Det høres bra ut.

En ting som jeg kanskje ikke tenkte på, er hvordan jeg skal komme meg til Kinsarvik med hund. Jeg har prøvd å argumenere med Nor-way bussene tidlligere, og pekt på at det er mer enn hund som er allergifremkallende, parfyme f esk, men foreløbig har jeg ikke lykkes. Jeg har også hatt en meget ubehagelig opplevelse på båten mellom Mogen og Skinnarbu, så utsiktene synes heller små.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hva med å forlenge turen til Rjukan (mårbu via kalhovd og Helberghytta til Rjukan) ? Fantastisk område og det forlenger turen med et par dager (selvsagt avhengig av hvor langt du vil gå hver dag). Fiskevann er det også en del av (så vidt jeg kan huske stort sett private).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.