Gå til innhold
  • Bli medlem

Er det noen som kan hjelpe meg med en god plass å gå på Hardangervidda ?


sunnmøre

Anbefalte innlegg

Hei eg og min kjære + hund skal gå en tur ca 1 uke på Hardangervidda. Men vi har alldri vert der og lurer på hvor det er best å gå. Vi tenkte oss en ikke så alltfor steinete sti og kunne tenke oss vidde og vatn som vi kan fiske i. Vi har telt og tilgang til DNT sine hytter.

Vi bor ikke så langt fra Ålesund og lurer på hvor den beste kjøreruten for å komme dit ?

Takknemlig for alle svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utgangspunkt i Ålesund til Haugastøl.

Regner med dere skal sommerstid, så hvor det er best å parkere i forhold til anbefalt rute, kan andre ta seg av. Men drøye 5 timer + ferge er realistisk for denne turen.

post-7150-13347473639_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for svaret. Ja det er på sommertid , så no skal eg sjekke opp kjøreruta. Vi finner nok en parkering.

Utgangspunkt i Ålesund til Haugastøl.

Regner med dere skal sommerstid, så hvor det er best å parkere i forhold til anbefalt rute, kan andre ta seg av. Men drøye 5 timer + ferge er realistisk for denne turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.