Gå til innhold
  • Bli medlem

Buldrevegg på husveggen, trenger råd!

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei

Jeg jeg tenker på om jeg skal bygge meg en buldrevegg på husveggen, for å få trent mer. Jeg tenker at jeg kjøper meg ett sett med klatregrep og skrur dem fast i finerplater. Men jeg må sett opp ruter, er det noen som har noen tips der, eller skal jeg bare sett dem opp slik jeg føler for, og som gir meg en utfordring selvfølgelig.

mvh og takker på forhånd for alle tips

M.O.

• 4 uker senere...
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Ved buldring er det vel mest vanlig å "pepre" et relativt lite areal med klatretak uten å tenke "ruter". Var i en ny buldrevegg i Langevåg på Bømlo idag. Der var det en liten del vertikal vegg og en større del med tildels sterkt overheng. Poenget med buldring er jo å klatre både vertikalt og horisontalt for å trene styrke, balanse og dynamikk. Kan du få til en del av veggen din med overheng, vil du nok ha mest igjen for det. Du kan f.eks. ta kontakt med Tjelmeland Friksjon på http://www.klatrevegg.com/ for tekniske råd. De kan alt om buldrevegger.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.