TormodiFuruskogen Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Noen her inne som har vært borti treski fra Rønning? www.treski.no Så engang et par Fjellfant treski i en butikk som jeg ikke finner ut hvor kommer fra på internett... Er jo så få typer breie fjellski uten stålkant så litt artig å se litt på disse tradisjonelle skiene i tre. Mitt bruk er mest for vassing i dypsnø ute i skogen og litt tråkking i scooterspor evt løyper i rolig tempo. Siter
kortbanebjørn Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Hvis estetikken, eller nostaligien for den saks skyld, er et argument for å kjøpe et par så hadde jeg gjort det. Ser veldig fine ut Prislappen er litt deretter, men men... Siter
steinur Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Ville tatt kontakt direkte med Rønning. Kjøpte et par ski til barnebarnet, og fikk god hjelp underveis. En estetisk nytelse, blikkfanger og utrolig god lukt. Kan kanskje være litt leveringstid? Siter
TormodiFuruskogen Skrevet 4. januar 2011 Forfatter Skrevet 4. januar 2011 Hvordan funker sålen på de sånn glidemessig? Siter
steinur Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Det står litt om dette på siden du henviser til, under tips/bruk og vedlikehold. Hvis det er kalde vintre der du bor blir det enkelt, litt mer omtanke kreves over null. Siter
Vargtaz Skrevet 4. januar 2011 Skrevet 4. januar 2011 Traff en kar med treski her forelden, og det ble selvsagt litt meningsutveksling rundt disse skiene hans Vedkommende var helt enig at de ikke funker på påskefør (trekker vann), men hevdet at de langt bedre enn plastsåler fordi de, pga stukturen i treet, var langt mer retningsstabile enn moderne ski. Dette rimer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.