HH Skrevet 3. januar 2011 Skrevet 3. januar 2011 1-2 ledige plasser på min Ama Dablam tur 10/10-17/11-11. Kontakt: [email protected] Siter
Ksol Skrevet 10. januar 2011 Skrevet 10. januar 2011 Hei, Planlegger dere hele turen alene, eller er det via en operatør? Hvor mange er dere i gruppen? hvor mye erfaring har dere fra tidligere turer? Jeg er svært interessert i å delta i en ekspedisjon til Ama, men hadde i utgangspunktet tenkt å ta det via en operatør, ettersom det er en nokså teknisk tur. Men hvis dere har et skikkelig opplegg, så kunne det vært interessant å slå følge..? Siter
HH Skrevet 11. januar 2011 Forfatter Skrevet 11. januar 2011 Hei! Opplegget er seriøst. Drar med Dawa Shiiri Sherpa som jeg også gjorde på Cho Oyo for noen år siden. Jeg var i utgangspunktet alene, men har i dag fått påmelding av 1 kamerat, mens 2 er i tenkeboksen. Hadde ikke tenkt å være mer enn 3-4. Har vært på Ama før(til siste camp). Send meg en mail så kan vi snakkes nærmere. Håkon Hansen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.