mariussteen Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 skal på pilketur med overnatting i helga. har tenkt og la pilkestikka ligge ute om natta så derfor hadde det vært fint om hullet ikke hadde fryst igjen. noen som har tips? Siter
solrikioo Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Dytte granbar nedi hullet er vel vanlig? Om det er det beste vet jeg ikke. Siter
Borgar Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 Spa godt med snø over hullet, så fryser det ikke igjen med det første Siter
agno Skrevet 1. januar 2011 Skrevet 1. januar 2011 En bit med isopor litt større enn hullet og et hakk i den med sena i, så fryser det ikke mye Siter
Zabel Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 litt avispapir over hullet med snø oppå. sett en bjørkekvist ved hullet slik at du finner det igjen. pass på at sena ligger midt i hullet når du tar kveld, da kan du bruke en kniv om morgenen til å skjære i ytterkanten av hullet hvis det likevel skulle ha fryst til. Siter
jason Skrevet 2. januar 2011 Skrevet 2. januar 2011 bruker selv isopor, fungerer veldig fint. ha har du noe å sitte på når du fisker også. Siter
mariussteen Skrevet 2. januar 2011 Forfatter Skrevet 2. januar 2011 har alltid med meg stolsekk som regel, de er veldig fine:D men i helga blir det vel og ta med seg en bærbar stol siden jeg må ha med større sekk til overnatting:) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.