Gå til innhold
  • Bli medlem

Trym-tur 07.01.


Kim

Anbefalte innlegg

Går pingvin og hund sammen :?::lol:

Kanskje på sin plass å bytte avatar...... kanskje en pappa-gordon... :D

Blir lite turer på deg til sommeren skjønner jeg.... men kanskje desto mer i 2006.

(Regner med at du kjenner til hunders behov for å utvikle skjelettet riktig...)

Lite turer!? Åneida... Trym skal få gradvis opptrening. Den bør ikke gå mye i løssnøen i vinter. Utover våren/sommeren går den nok turer på 4-6 timer uten at den tar særlig skade av det. Men selvfølgelig skal vi være forsiktige. Men på den annen side er det også viktig at den får trening slik at den får bygd seg opp og klarer Heftys renne i god stil :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nei bikkja ser jo rimelig fornuftig og harmonisk ut da :?: Nesten like søt som en middels panda.

Forøvrig har bare kritisert barten. Resten av Kim er sikkert helt i orden.

..og når jeg er inne på det... Eaa blir aldri noe skikkelig trønder, han ser altfor velstelt ut. Trøndere skal ha en diger svart og lett assymetrisk bart plantet midt i et ellers hårløst tryne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nok aldri se på meg selv som noen Trønder. Jeg har verken tenkt å anlegge bart eller legge om språket. Når det gjelder trynet er det ikke alle som er like pertentlige og steller det hver morgen :wink: Iallfall ikke vi som jobber mye utendørs...

Trym er en sjarmerende skapning. Han er trønder, men vil nok skille seg ut fra mengden med noen flere hår i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt lille nye familiemedlem. Det er ikke så greit å være 2 mnd gammel valp på tur i snøen... Men da den fikk lov til å sitte i ryggsekken var alt bare kos. Trym er en søt og liten Gordon setter og aner nok ikke hvilken fremtid den har i møte...

Det verste at at doggen til Kim får antageligvis besteget flere topper i løpet av sitt korte hundeliv enn det jeg rekker i løpet av et langt menneskeliv. Nesten litt urettferdig, men ingen misunner unge fremadstormende (og oppadstigende) Trym alle de kule turene som venter!

Ikke akkurat en ille skjebne for en stakkars valp som kunne risikert et liv i asfaltjungelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.