Gå til innhold
  • Bli medlem

Aconcagua -11


Trango

Anbefalte innlegg

Annonse
  • 4 uker senere...

Da er vi tilbake i Santiago etter en fantastisk tur. Undertegnede naadde dessverre ikke toppen etter aa ha faat foelsen av ryggproblemer. Men jeg fikk bekreftet at jeg taaler hoeyden godt etter aa ha vaert to ganger paa rundt 6000 m. uten aa foele annet ubehag enn litt isjias. 5 av 11 naadde toppen og da var det det 9 som deltok pa siste toppstoetet. Foerste forsoeket fra 6000 m. ble avlyst pga av sterk vind. Vi gikk i utgangspunktet Vacasruta men gikk derfor ned til Placa del Mulas paa Horocones og hvilte der foer et nytt toppstoet. Jeg kommer nok til aa returnere for aa fullfoere jobben en dag. Men Aconcagua har min respekt. Det er et voksent fjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok hende det blir lagt ut noe ja. Kan ta litt tid med bilder da vi skal samle inn bilder fra alle deltagerne. Men turbloggen paa Gamme.no er ganske informativ enn saa lenge. Naa skal vi ha et par dager med fraatsing i Santiago foer den lange og kjedelige turen hjemover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.