Gjest PaperCut Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Det er så utrolig mange forskjellige typer gaffatape der ute, men jeg leter etter en utgave som har god heft og er myk på vinterstid. Er det noen som har råd for hvor jeg kan få tak på høy kvalitet gaffa? Jeg hadde en rull som var helt utrolig bra, myk, la seg bra etter underlaget og hadde super heft. Vet dessverre ikke hvor den kom fra, og nå er det tomt Har minst 4-5 ruller i skuffen hvor kvaliteten er særdeles dårlig når romtemperaturen synker ned mot 10 grader. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Henrik.S Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Synes denne er bra: http://www.supplycaptain.com/index.cfm?fuseaction=product.display&product_ID=221 Ellers er det 3M sin som gjelder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian123 Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Jeg har nok vært heldig med biltemas sin, sitter bra den hvor jeg har proøvd ihvertfall. Et annet alternativ kan jo være å pruke elektrikerteip, har med det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaperCut Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Jeg har nok vært heldig med biltemas sin, sitter bra den hvor jeg har proøvd ihvertfall. Et annet alternativ kan jo være å pruke elektrikerteip, har med det også. Hmm, biltema sin er nettopp en av de som er stive og har dårlig heft. Elektrikertape synes jeg ofte har dårlig feste - men det er kanskje relatert til kvalitet det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaser Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Prøvd en som heter gorillateip, Var utrolig seigt lim på den ihvertfall. Måtte ta i litt for å få den av rullen. Veit dog ikke hvordan den er når det er kalt. Samme som "Gaffa"teip men svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dsk Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Bruker oftest billigtape fra biltema, men merket Tesa hadde jeg for noen år siden, og den var helt topp. dsk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fimax Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Har også god erfaring med Tesa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jason Skrevet 30. desember 2010 Del Skrevet 30. desember 2010 Advance Sølvtape fra sportsnett er veldig god, har hatt mye glede av den. http://www.sportsnett.no/s/p.aspx?pid=1884&cid=301 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bernt Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Hva med Gorillatape. God erfaring med den, men har ikke prøvd den i sterk kulde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0bbE Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Har utvilsomt best erfaring med Scotch sin, den orginale ducktapen! Fåes kjøpt på byggvareforetninger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathern Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Gorillatape holdt lavoen oppe i hele natt(!) i -10, så den funnet veldig bra. Hadde selvfølgelg tatt på en god del, men den anbefales. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 3. januar 2011 Del Skrevet 3. januar 2011 Har utvilsomt best erfaring med Scotch sin, den orginale ducktapen! Fåes kjøpt på byggvareforetninger. Tilsluttes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Kommer litt an på hva du skal tape. Jeg har alltid en rull spinnakertape liggende til repp av telt og klær. http://www.centralboating.co.za/catalogue/88.htm Seil og båtutstyr er jo utsatt både for vann og kulde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jankj Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Hva med Gorillatape. God erfaring med den, men har ikke prøvd den i sterk kulde. Gorillatape er den eneste "gaffa"-varianten jeg har tiltro til. Men så har jeg heller ikke prøvd alle andre varianter... De jeg har prøvd er milevis unna gorillatape. Kuldeegenskaper: Virker meget bra så langt, men sterkt begrenset erfaringsgrunnlag. For allmenn opplysning burde jeg nok koste på meg en liten runde med gorilla-taping i snødrev og kulde. En kanskje i overkant sær hobby, men fin avveksling. Greit å vite hvordan ting funker når du virkelig trenger det. Tør imidlertid ikke love om og når jeg får gjennomført dette. Vannflaske er forresten et greit sted å oppbevare gorillatape. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zabel Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 Vannflaske er forresten et greit sted å oppbevare gorillatape. antar du mener rundt flasken? hvordan holder tapen seg etter å ha blitt dyppet nedi 30 isfiskehull for påfyll, hvorpå fukten rundt flasken fryser og tiner tilsvarende antall ganger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinje Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 antar du mener rundt flasken? hvordan holder tapen seg etter å ha blitt dyppet nedi 30 isfiskehull for påfyll, hvorpå fukten rundt flasken fryser og tiner tilsvarende antall ganger? bruk brenselflasken da, regner med at du ikke driver og dypper den også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jankj Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 antar du mener rundt flasken? hvordan holder tapen seg etter å ha blitt dyppet nedi 30 isfiskehull for påfyll, hvorpå fukten rundt flasken fryser og tiner tilsvarende antall ganger? Hadde vært spennende å se, ikke sant? God ide! Tester det ut hvis jeg får tid. Tapen har holdt greit med diverse påfyllinger av rennende vann, i hvert fall. Uansett - har du tape lett tilgjengelig så bruker du en skvett sånn innimellom. Da får du også føling med om tapen er moden for utskiftning. Hittil har jeg brukt opp før den ble dårlig, for å si det sånn. Når tapen er borte er som regel vannflasken (imsdal) også moden for utskifting. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zabel Skrevet 5. januar 2011 Del Skrevet 5. januar 2011 bruk brenselflasken da, regner med at du ikke driver og dypper den også. har integrert tank, men takk for tipset. har aldri hatt med meg gaffatape på tur før i høst, da jeg kjøpte kano (ally). har da hatt med hele rullen, da vekt og plass ikke har vært så nøye, da alt går oppi kanoen ser helt klart bruksområdene uansett type tur, og vil føye til gaffa på uttyrslistene mine med én gang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atari Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Noen som har erfaring med Stokvis gaffatape som selges bla. på Clas Ohlson og Jula og Henkel Pattex Power Tape som selges på Jula? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.