rotehodet Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Hei! Med litt flaks så kan det hende at det blir en strålende nyttårskveld, kaldt og skyfritt. Hvis vi er så heldig så er tanken å ta med teltet opp i marka for å ta bilde rakettene over byen. Vi har tenkt på Vettakollen og Mellomkollen, men blir ikke helt enig med oss selv. Førstevalget er vel Vettakollen, men noe sier meg at det kommer til å være en god andre personer der. Mellomkollen er et greit utsiktspunkt, men det er litt for "rett" mot fjorden, uten å få med bredden. Er det andre utsiktspunkter dere vil anbefale ? - helst med en grei plass til å sette opp teltet på, fyre opp et bål . /hoderote Siter
Lompa Skrevet 29. desember 2010 Skrevet 29. desember 2010 Viktig å ikke komme for høyt. De fleste rakettene får bylysene som bakgrunn dersom man går for høyt opp. Siter
Henrikp Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Sky Bar på SAS-hotellet, Holbergs plass 1 Siter
500fjell Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Jeg vurderte å ligge på Skaugumsåsen og se rakettene som blir fyrt opp av Oslogryta. Siter
martin.m Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Hei. vi var en gjeng som pleide å ha en camp på Kolsåstoppen i en rekke år på åttitallet. Litt etter hvilken side man velger å være på så har man enten utsikt over Oslo/Bærum eller utover Bærum, Asker, Drammensområdet og Nesodden. Ellers har Ramsåsen i Vestmarka nydelig utsikt over Bærum og Oslo. Siter
StianOslo Skrevet 6. november 2014 Skrevet 6. november 2014 "Litt" sent svar, men Gaupekollen tror jeg også vil fungere bra. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.