coni Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 En liten føremelding og et spøsmål: Vi var på Gaustatoppen på søndag. Det ligger akkurat så mye snø at det går an å kjøre ned. Men ikke mer enn det! Kaldt og jævlig forblåst som vanlig. Men godt med Glühwein i toppbua. Når vi kjørte hjem så vi vestsiden på Blefjell. er det noen som har prøvd å finne en fin nedkjøring der. Jeg fant ingenting på nettet. Siter
Gjest PaperCut Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 En liten føremelding og et spøsmål: Vi var på Gaustatoppen på søndag. Det ligger akkurat så mye snø at det går an å kjøre ned. Men ikke mer enn det! Kaldt og jævlig forblåst som vanlig. Men godt med Glühwein i toppbua. Når vi kjørte hjem så vi vestsiden på Blefjell. er det noen som har prøvd å finne en fin nedkjøring der. Jeg fant ingenting på nettet. Takk for føremelding . Det blir en snartur på fjellski nå i romjula. Siter
hilmersen Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Takk for turen. Ser ut til at det går sommerturer opp fosskard fra blefjell-camping. Siter
superjon Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Er det noen fare for skred ned fra Gaustatoppen? Jeg vil på topptur vinter, men vet lite om skred. Siter
coni Skrevet 30. desember 2010 Forfatter Skrevet 30. desember 2010 Ingen stor skredfare så lenge du ikke kjører inn i de bratte rennene. Uansett bør man være forsiktig på vinteren i brattere terreng. Siter
superjon Skrevet 30. desember 2010 Skrevet 30. desember 2010 Holder meg unna bratt snø til jeg har gått skredkurs jeg da. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.