kurukure Skrevet 23. desember 2010 Skrevet 23. desember 2010 Jeg skal ha en sykkel touring fra Thailand via Poipet grensen til Kambodsja. Når jegkom over http://www.evisaasia...orway-citizens/ det vist at bare trenger 3 dager for visumsøknad. Er informasjonensant? hvis ja så skal jeg bare bruke når jeg kommer Thailand. Vennligst informer! Siter
jarmol Skrevet 23. desember 2010 Skrevet 23. desember 2010 Mulig jeg er litt treg, men jeg skjønte ikke helt spørsmålet. Uansett, var i Kambodsja for to år siden. Krysset da grensen med fly fra Thailand. Da fikk vi visum på flyplassen i SR. Trengte ikke søke noe i forkant. Siter
snilen Skrevet 28. desember 2010 Skrevet 28. desember 2010 Jeg var i Kambodsja i februar. Fikk visum på flyplassen. Ta med passfoto og 20 USD. 25USD til i flyplassavgift ved avreise. Du bør sjekke om det er samme ordning ved innreise over land, det er ikke sikkert. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.