Gå til innhold
  • Bli medlem

netthandel Sport24


seal

Anbefalte innlegg

for 1måned siden bestilte jeg en oppvarmingsjakke fra nettbutikken Sport 24 Har fremdeles ikke mottatt min bestilling. Når jeg kontakter de på telefon, lover de alltid å ringe raskt tilbake og ordne opp. Det har kun skjedd 1 gang, og da beklaget de sterkt situasjonen. Men at de nå hadde ordnet opp og jeg skulle få et meget godt tilbud som plaster på såret.

Dette var 10 dager siden.Var senest i går i kontakt med dem, hvor de atter en gang lovte umiddelbar tilbakemelding. Ingenting hørt. ingenting sett. Har nå annulert hele kjøpet.

Etter min mening er dette en nettbutikk man absolutt bør holde seg langt unna.Selv om de tilsynelatende virker seriøse, og har gode tilbud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du har bestilt en vare og ikke fått den i løpet av en måned så er det bare en grunn til det. De har problemer med å få tak i varen selv. Mange av disse nettbutikkene har omtrent ikke lager og de venter til de kan bestille flere varer samtidig for at frakten skal bli rimeligere. De har kanskje bare en ansatt og prisene bør i hvert fall være 20-30 prosent lavere enn i en vanlig butikk for at det skal være interessangt å handle der. En slik butikk hadde i hvert fall jeg styrt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet fra sport24 en gang for ca 1 år siden. Det tok ca 14 dager før jeg fikk jakka som jeg kjøpte.

Synes varene som kjøpes fra nettbutikker bør komme i løpet av en uke hvis det ikke står noen informasjon der det er opplyst om lengre leveringstid.

Det er selvfølgelig akseptabelt med lengre leveringstid hvis de tar kontakt og varsler om at varen er utsolgt men vil bli sendt så fort den er på lager igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.