[email protected] Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hei, jeg lurer på om det er noen av dere som vet hvordan man overfører kart fra mapsource til garmin gps (60csx) Jeg har kartet og vil overføre det til enheten, jeg har kartet i mapsource (dvs; jeg ser kartet mitt og kan navigere meg rundt) problemet mitt er at det ikke vises i "maps" og når jeg prøver å "transer - send to device" står det at jeg må "select maps", men jeg har jo ingen kart å velge... selv om jeg faktisk har kartet i mapsource som sagt.. jeg har prøvd å lagre kartet osv.. men jeg forstår fortsatt ingenting av det 80tallsprogrammet der.. Håper noen av dere forstår hva jeg mener og kan hjelpe meg.. mvh Tomas Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Storm Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Vet ikke helt om jeg skjønner deg, men du klikker på "kartverktøy" til høyre for nedlastingssymbolet og så markerer du med venstre musetast det du skal laste ned før du trykker på "send til enhet" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Hei. Jeg har også tro på at løsningen ligger i det Storm skriver i sitt svar. Dette kan gjøres på to måter. Fremgangsmåte 1 er som følger: Åpne MapSource og koble til CSx Gå til Verktøy (Tools) Klikk på Kart (Map) Bruk så kartpilen med venstre musetast inne og markér med pilen de områdene i kartet du vil overføre. Områdene du markerer vil endre farge. Gå så til Overfør (Transfer) og Send til enhet (Send To Device). Eller fremgangsmåte 2: Trykk på det femkantede ikonet i svart og gult (Kart Verktøy) på verktøylinjen Bruk så kartpilen med venstre musetast inne og markér med pilen de områdene i kartet du vil overføre. Områdene du markerer vil endre farge. Trykk så på ikonet med en pil som peker nedover, Send til enhet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asghegg Skrevet 21. desember 2010 Del Skrevet 21. desember 2010 Du kan også laste ned filen du finner under linken, en grei fremgangsmåte: http://www8.garmin.com/cartography/mapsourceTutorial.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.