johnpd Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Jeg ønsker meg teleskopstaver til jul, både til skitur og til fottur. Er det noen grunn til at jeg må ha to par? Hvis ikke, hva skal jeg kjøpe? Skistaver eller gå-staver? Er egentlig bare interessert i flick-lock, men hvis noen der ute har andre argumenter? Black Diamond eller Gipron er to merker jeg har sett litt på, andre merker jeg bør se på? Noen som har peiling på modeller de kan anbefale? Siter
agno Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Gipron Sherpa selges på Oslo sportslager til 799.- Gode staver som er lette å justere. Har hatt Gipron noen år, og er veldig fornøyd med det Siter
utinaturen Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Du kan bare ta av trinsen så har du fine gåstaver Siter
seventh Skrevet 20. desember 2010 Skrevet 20. desember 2010 Støtter Agno. Har lett etter de lenge, og fant de på samme sted før helgen. De er todelt, blir opp mot 155 lange og har solid trinse og god lås. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.