panda Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Man må faktisk ikke helt til Emiratene for å finne skikkelig skiføre. Litt over en times kjøring fra Hovedstaden strekker nydelige hvite vidder seg mot horisonten. Lyset på fjellet er spesielt i romjula også, helt annerledes enn senere på vinteren. Og man får være i fred, alle andre sitter jo hjemme og knekker nøtter av ren kjedsomhet mens de klager på gråvær og kjipt skiføre. Onsdag i Romjula lurte jeg med en kompis på tur. Sånn så det ut på fjellet da: Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
Nils Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Ser herlig ut Panda! Kunne jo nesten høre stillheten bare ved å se på bildene. Hvor var dere? Er det Norefjell? Siter
panda Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Skrevet 5. januar 2005 Var en nydelig tur ja Området heter Vikerfjell/Høgfjell og ligger et par mil Nord for Hønefoss. Vi lurte litt på om vi skulle kjøre til Norefjell, men det passer egentlig best litt senere på sesongen når det er flere timer med dagslys. Siter
Torgeir Skrevet 5. januar 2005 Skrevet 5. januar 2005 Måtte bare slenge inn noen flere romjulsbilder her... Jeg var på skitur på Hemsedalsfjellet på formiddagen 29.12.2004, og benyttet meg dermed av den eneste gløtten av skikkelig godvær der oppe i romjula Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.