Gå til innhold
  • Bli medlem

Rørende.


larka

Anbefalte innlegg

Annonse

En litt spesiell historie, ja...

Med all respekt for den omkomne og de etterlatte har jeg allikevel visse aversjoner mot forskjellig personlig merking i naturen. Det legger et slags beslag på stedet og andres rett til å ha frie opplevelser der. Noe annet er det med allmene historiske dokumentasjoner.

Personlig ville jeg foretrekke å oppsøke et slikt sted og kjenne den tidløse betydningen det hadde hatt for andre før meg, og andre etter meg, uten å røre ved det med sement og plaketter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser poenget ditt, Koppen. Men på den annen side er vel dette et såpass ubetydelig og diskrét inngrep at det kan tolereres av en som ønsker å minnes en av sine kjære.

Det er jo tross alt ikke så mange av oss som vandrer heden her inne i marka, selv om jeg personlig ville synes det var en utmerket plass å ta farvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.