Gå til innhold
  • Bli medlem

Perfekt tur til Brattefjell 12. desember 2010


500fjell

Anbefalte innlegg

Annonse

Fantastisk fin tur dette! Hyggelig å være på tur med Alexander for første gang siden Glittertind 30. januar 2009. :D

Selvsagt litt drøyt med påstander om Lhotse og lignende, men det er litt moro å tulle med det også da. Og det kan jo være 5% kjerne av sannhet i påstandene, iallfall med litt godvilje...:)

Det var bare én feil med denne turen, og det var at det ikke ventet en ny hyttekveld på oss etter den utrolig stemningsfulle returen fra Brattefjell. Det var altfor fint å være på tur der og da til at det skulle vært lov å måtte dra hjem til hverdagen samme kveld.

Håper du er bedre i kneet nå Sondre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for en flott tur til Brattefjell Sondre og Øyvind. Flotte bilder, selv tok jeg ikke opp kameraet en eneste gang grunnet lathet, og en vissthet om at Sondre og Øyvind tar bedre bilder enn hva jeg klarer ;)

Kunne nesten ikke fått bedre vær enn denne dagen. Desember må være en av de tyngre månedene å dra på tur, variabelt og tildels dårlig skiføre, korte dager, men faktisk den måneden med flottest lys av dem alle :) Tror jeg skal prioritere å ta med dunjakka neste gang, en liten dumhet av meg å glemme/legge den igjen hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.