500fjell Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Endelig, etter å ha drømt om denne turen i slik vær i lang tid gikk den i oppfyllelse på søndag. Alexander og Øyvind var personene jeg fikk dele denne fantastiske opplevelsen sammen med. Rapporten finner du her http://peakbook.org/tour/5746/Perfekt+tur+til+Brattefjell.html Siter
martin.m Skrevet 14. desember 2010 Skrevet 14. desember 2010 Hei Sondre. Dette så ut som en knalltur med perfekt vær. Er kneet i orden eller kjenner du det ennå? Siter
500fjell Skrevet 14. desember 2010 Forfatter Skrevet 14. desember 2010 Hei Martin! Kjenner det fortsatt i kneet, så har gitt meg selv treningsfri inntil videre, men det går nok over i løpet av uka vil jeg tro. Siter
oyvindbr Skrevet 15. desember 2010 Skrevet 15. desember 2010 Fantastisk fin tur dette! Hyggelig å være på tur med Alexander for første gang siden Glittertind 30. januar 2009. Selvsagt litt drøyt med påstander om Lhotse og lignende, men det er litt moro å tulle med det også da. Og det kan jo være 5% kjerne av sannhet i påstandene, iallfall med litt godvilje... Det var bare én feil med denne turen, og det var at det ikke ventet en ny hyttekveld på oss etter den utrolig stemningsfulle returen fra Brattefjell. Det var altfor fint å være på tur der og da til at det skulle vært lov å måtte dra hjem til hverdagen samme kveld. Håper du er bedre i kneet nå Sondre! Siter
askogvoll Skrevet 16. desember 2010 Skrevet 16. desember 2010 Takk for en flott tur til Brattefjell Sondre og Øyvind. Flotte bilder, selv tok jeg ikke opp kameraet en eneste gang grunnet lathet, og en vissthet om at Sondre og Øyvind tar bedre bilder enn hva jeg klarer Kunne nesten ikke fått bedre vær enn denne dagen. Desember må være en av de tyngre månedene å dra på tur, variabelt og tildels dårlig skiføre, korte dager, men faktisk den måneden med flottest lys av dem alle Tror jeg skal prioritere å ta med dunjakka neste gang, en liten dumhet av meg å glemme/legge den igjen hjemme. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.