Gå til innhold
  • Bli medlem

En fottur i Desember - Fra Hå til Varhaug

Anbefalte innlegg

Skrevet

En flott dag i desember, med sol og lange skygger.

Det er vanlig å ta turen langs sjøen i desember og januar. Det er ofte mye mildere og mindre sne og is langs sjøkanten. Av erfaring vet jeg også at det ofte er vesentlig mindre nedbør helt ute i sjøkanten.

Denne dagen var det ikke problemer med nedbør, selv om det kom ned noe hvitt lengre inne i landet. Vi hadde noe over null, sol, vindstille og nesten tørr vei.

Det ble ikke en treningstur, men en tur det er vel verdt å ta med. Men egentlig ikke noe å skrive hjem om, derfor skriver jeg heller her på Fjellforum

Litt som motvekt til alle spørsmål og rapporter om ski og snø.

Nå blir ikke bare ski og snø diskutert, men også båndtvang.

Det er mindre morsomt, faktisk litt forstemmende å finne et revet dyr like ved stien.

Nå er jeg helt sikker på at alle hundeeiere finner mange grunner for å hevde at det ikke er hund som har tatt dyret, men jeg er like sikker på at bonden (som har lagt kadaveret langs stien) ikke er i tvil om hva som har skjedd.

Jeg mener Hå har båndtvang hele året, men gidder egentlig ikke å sjekke - det betyr uansett ikke mye, ser det ut til.

-

post-1094-133474734787_thumb.jpg

post-1094-133474734794_thumb.jpg

post-1094-1334747348_thumb.jpg

post-1094-133474734804_thumb.jpg

post-1094-13347473481_thumb.jpg

Vis rapporten i Turkartet

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.