steinur Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 .. en her? http://www.bt.no/sprek/Gir-bort-25-mill.-1207880.html Siter
essem Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 pb er en raus kar, her ovenfor Dnt. Fra før vet vi at han er raus ovenfor fjellforum sine medlemmer når han skriver innleggene sine og gir tips/råd. Siter
ni liv Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Snillt gjort! Håper bare ikke alle disse pengene havner i sentrale Oslo fjellsport og oss som bor i "utkantnorge" også får flere fjellsportturer Siter
ods Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Ja, dette må jeg si var uvanlig raust gjort. Det stiller ham på linje med Olav Thon når det gjelder gavmildhet overfor DNT, men sistnevnte har vel adskillig mer å ta av. Siter
Erling Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Utrolig generøst overfor DNT. Positivt at han øremerker midlene til noe som gjør at flere kommer ut i naturen og at det ikke går til demonstarsjonstiltak mot monstermaster e.l. Ellers så slutter jeg meg til at pb også er veldig generøs overfor Fjellforums brukere. Jeg har benyttet hans turraporter mange ganger til å komme meg til topps på f.eks Teide, Mulhacen og Psiloritis. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.