Nikke Skrevet 29. november 2010 Skrevet 29. november 2010 Har noen her erfaring med Lowe alpine sitt TFX bæresystem? Er dette ellers bra sekker? Siter
Nikke Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Skrevet 1. desember 2010 Ops, har jeg bannet i kirka?? Er det virkelig ingen som har sekker fra Lowe alpine her inne? Siter
Vandrefanten Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 Lawe alpine er kvalitet. Tror ikke det er noen som er uenige i det. Etter hvert blitt ganske rimelige også sammenlignet med mange andre sekker. Siter
krokavatnet Skrevet 1. desember 2010 Skrevet 1. desember 2010 Har berre brukt småsekkar frå Lowe Alpine, men dei får mine beste skussmål. Siter
Ante Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Har flere sekker fra Lowe Alpine. 50+ og 80+. Knallsekker med gode løsninger som tåler en trøkk! Anbefales på det sterkeste. Meget bra service også fra England hvis noe skulle skje. Siter
Nikke Skrevet 5. desember 2010 Forfatter Skrevet 5. desember 2010 Takk for svar! Er jo i prosessen med å bytte ut til lettvektsutstyr, og ser at Lowe alpine TFX 75-95 blir ca 1kg lettere en f.eks Bora 95, Synkron 100L, samt andre ryggsekker i samme prisleie. Så hvis da kvaliteten på LA/TFX 75-95 er god, så slår jeg nok til på den. N Siter
Fimax Skrevet 5. desember 2010 Skrevet 5. desember 2010 Sekken får meget god kritikk i denne testen: http://www.klikk.no/helse/friluft/article487495.ece. Siter
Nikke Skrevet 6. desember 2010 Forfatter Skrevet 6. desember 2010 Ops, jeg har vært litt uklar på hvilken modell. Sorry fimax. Her er modellen jeg vurderer: http://www.lowealpine.com/eng/prod_app_det.php?catid=8&itemid=717&type=man Siter
HVA Skrevet 6. desember 2010 Skrevet 6. desember 2010 Kjøpte selv den mod, i sommer. Er fornøyd så langt. Viser ikke slitasje på sekken selv om den har fått kjørt seg både i tett skog og i grov ur. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.