Karita Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Er det noen som har erfaring med kuldemasker som - Cold Avenger Facemask - Airtrin kuldemaske - Jonas kuldemaske? Eller er det andre som er å anbefale? Jeg tenkte å bruke den på fjellet ved temperaturer mellom -10 og -25. Siter
krokavatnet Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Eg har ei i neopren som eg kjøpte for mange år sidan, men eg har eigentleg ikkje brukt ho. Maska ligg i sekken eller pulken i tilfelle. Mange slike masker kjem i one size fits all så det er sikkert lurt å prøva ho på før du kjøper. Siter
Kristian123 Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Nå gjør jeg kanskje valget vanskeligere, men Brynje sin vindtette finnlandshette funker også ganske bra. Siter
jason Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 se på denne posten https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=7519&highlight= Siter
[email protected] Skrevet 17. desember 2010 Skrevet 17. desember 2010 Jeg har erfaring med Jonas og den fungerer greit nok. Luften blir behagelig varm å puste i. Jeg bruker briller, og det skaper et problem for meg fordi jeg ikke får masken til å bli tett nok rundt nesen til at det er mulig å hindre varm luft fra å strømme opp langs brilleglassene, slik at de dugger igjen. Og da er jeg egentlig like langt. Jeg har søkt på nettet på forskjellige masker og finner ut at Lungplus sannsynligvis er den som kommer til å fungere best for meg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.