apetor Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Filmet på Heivann i Kodal, Andebu, 18. november i år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aleks Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Nok en herlig video fra apetor ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atomsilda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Ha,ha,ha!!! Den var bra!! Vi blir aldri for gamle til å være litt "gale" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaser Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 HaHa. God jul til deg også. Fikk du med deg treet til slutt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koppen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Herlig energi og humør! Men jeg kommer aldri til å høre på deg når det kommer til bekledning, skotøy og komfort, for jeg skjønner jo hva du har som utgangspunkt Tidlig med julehilsen da, men God Jul til deg også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjarne Lindholdt Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Filmet på Heivann i Kodal, Andebu, 18. november i år. Ha, ha — veldig fornøyelig video, "apetor". Det må ha vært en kold spøk å gå gjennom isen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rotehodet Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawken Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Genial video Ble sittende og se på resten av videoene dine på youtube. Du er jo riv ruskende gal, in a good way Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Vi galne har det godt .. En suveren video. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
500fjell Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Nok en morsom video Apetor! Gledelig Jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apetor Skrevet 21. november 2010 Forfatter Del Skrevet 21. november 2010 Takk for tilbakemeldinger folkens! Ja, vet det er over en måned til jul, men måtte bare få den ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koppen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Tror fint du passer til helårsmeldinger, så jeg håper på mer! Med andre ord, du er positivt gal nok til mye mer enn en julehilsen og jeg er glad i litt galskap som jeg attpåtil tror vi behøver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frikk Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 Det er bare å konkludere med at byen nå har 2 store filmskapere. Bent Hamer har fått selskap av Apetor God Jul -Frikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayhassen Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 Vet faen ikke om jeg skal være stolt eller flau av å komme fra Kodal - men konklusjonen blir som alltid - STOLT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apetor Skrevet 29. november 2010 Forfatter Del Skrevet 29. november 2010 Vet faen ikke om jeg skal være stolt eller flau av å komme fra Kodal - men konklusjonen blir som alltid - STOLT! Hehe ja du må jo være stolt. Jeg er bare en stakkars innflytter som prøver å leve opp til de høye standardene i Kodal. Så forresten på TV 2-nyhetene nylig at det var bra skøyteis på Mjøsa. Er det forsatt det, eller er det ond snø på isen? For du bor vel i nærheten av Mjøsa? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayhassen Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Mest åpent hav her på Innlandet... Men det er litt is i noen bukter her og der, videre nord mot Lillehammer er det nok noe mer frossent. Nå er det under -17° nede ved strandsona, så isen kjem nok. Det er nesten ikke snø i området. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dag G - Evje Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Lite is på Mjøsa foreløbig...... http://www.marinesenterethamar.no/webcam.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fisketryne Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Helt i nordenden av Mjøsa er det fult mulig å isfiske, isbade, gå på skøyter eller hva du ønsker. Mem hold deg langs land på vestbredden, det er selvfølgelig viktig å sjekke forholdene og bruke sikkerhetsutstyr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.