AneG Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Lurer på om det er flere som sliter med at klokke reimen på Sunnto Lumi ryker hele tiden? Er lei, og finner ikke ut hvor jeg skal kunne kontakte sunnto direkte her i Norge for å få en annen modell/klokke. Forslag?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utejente Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Hei. Jeg har også en suunto lumi hvor remmen røk i festet ved uret. Kontakten først butikken jeg hadde kjøpt den i for å få ny rem, men de hadde ikke den varianten jeg skulle ha (florette, tror jeg den heter), så jeg kontaktet suunto direkte via suunto.com. Fikk ny rem i posten og beskjed om at den ikke var så glad i kulde........... Ryktene vil for øvrig ha det til at det ikke hjelper å bytte modell, for de andre remmene er også like dårlige Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneG Skrevet 20. november 2010 Forfatter Del Skrevet 20. november 2010 Dette har da skjedd med 2 ganger, så begynner å bli litt lei. Har eid klokka i et og et halvt år, og kanskje fått brukt den tilsammen i et halvt år Det er for dårlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E.R. Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Lurer på om det er flere som sliter med at klokke reimen på Sunnto Lumi ryker hele tiden? Er lei, og finner ikke ut hvor jeg skal kunne kontakte sunnto direkte her i Norge for å få en annen modell/klokke. Forslag?? Kan hende jeg ikke har oppfattet hele problemstillingen rett her, men er det ikke bare å gå til en urmaker og be ham bytte reimen med en av annet merke (evt. bare bytte stolpene om det er de som skaper problemer)? Litt dyrere enn å krangle med Sunnto, siden du ender opp med å betale selv, men formodentlig mye raskere og du ender opp med en fungerende klokke. -- E.R. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
utinaturen Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Alle reimene til Suunto er av elendig kvalitet. Jeg har hatt mange reimer til min Observer og de har alle vart i ca 1 år før de har røket. Tror du skal slite med å få reimer av andre merker til å passe. De ulike modellene til Suunto har til og med ulike kasser slik at de ikke kan bruke de samme reimene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.