mkvassh Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 Kjøpte meg nettopp en gasslampe på Biltema. Hvor lenge kan jeg regne med en glødestrømpe varer? Bør den skiftes ut med visse intervaller? Siter
gremlin Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 skifter den bare når den er ødelagt! og hvor lenge den holder er litt opp til deg selv, dvs hvordan du håndterer lampa!! Har ei stående på hytta, har ikke skiftet glødestrømpe på mange mange år. Den jeg ofte har i sekken på høst/vinterturer ryker oftere. Siter
Phaser Skrevet 19. november 2010 Skrevet 19. november 2010 De er veldig ømtålige for rystelser. Ett nytt ubrent glødenett tåler det meste men i det øyeblikket du brenner det så blir det til et veldig tynt kull nett. Dette tåler så og si ingenting. Dvs det tåler å kjøre bil men med litt dårlige dempere og hullete vei er du i grenseland. Det positive med glødetrådlamper er at de gir mye lys og brukbart med varme. I watt gir de betraktelig mer varme enn lys da Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.