J.S Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Er det noen som har erfaring med en hausken standar lydemper. vurderer og kjøpe en men er ikke sikker på om den er det jeg trenger. Siter
beech Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Hei. Jeg har en slik til min .308. Fungerer svært godt. Har egentlig ingenting å utsette. Hva er det du lurer på ? Siter
Jostein Berget Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Blir den veldig tung foran eller merker du ikke? endrer treff punktet seg mye fra sånn jeg har skutt børsa inn med? Spurte fra en annens bruker for hadde ikke sjølv Siter
dbrownie Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Har en sånn selv og kan trygt anbefale den. Børsa di blir litt mer fremtung ja, men ikke sånn at det blir plagsomt. Endel velger å kappe ned løpet litt, men det må du nesten bestemme om du vil selv. Angående treffpunkt forandring så er det inviduelt fra børse til børse hvor mye det blir. Jeg må stille 2 klikk til venstre når jeg tar av dempern, men min far trenger ikke å justere i det hele tatt på sin. Anbefaler deg også å sjekke ut www.kammeret.no/forum også, litt flere jaktinterriserte der som kan hjelpe deg. Siter
Elgdundee Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Hausken sin nye lyddemper som ikke veier mer en 270 gram, er helt kanon... Jeg kjøpte den i sommer til en Sako 6,5... Går med den hele tiden. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.