J.S Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Hei jeg lurte bare på om noen har erfaring med Dovrefjell Tarp. http://www.magasinet.no/display.aspx?menuid=303&prodid=5360 Ossen er kvaliteten. Tøler den noe glør fra bålet. Siter
Bogge Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Hei Joakim Jeg har Dovrefjell Tarp4 selv, og er så langt veldig fornøyd. Tarpen har mange og gode bardunfester, virker solid og støysvak. Bålet forsøker jeg å plassere i ytterkant på tarpen, og det fungerer bra så lenge jeg fyrer med tyrived av furu. Skal du fyre med tørrgran ville jeg vært noe mer forsiktig da denne veden gnistrer og spruter langt mer enn furu. I min turrapport fra Myklandsvatna ser du tarpen i bruk, og her har jeg plassert bålet i hjørnet på tarpen, noe som fungerte perfekt. Siter
J.S Skrevet 14. november 2010 Forfatter Skrevet 14. november 2010 ok takk for svar. Da blir det vel en sånn på meg. Siter
borgern Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Har en slik selv på 3x3 meter. Ikke noe å klage på så langt. Mange festerpunkter på den, bråker ikke noe spes. Vekt er og bra i forhold til pris og størrelse. Du bør kanskje modifisere litt. Mener at barduner er litt vel kraftige. Ta heller noen litt tynnere og lengre enn de som sitter på orginalt. Dog bare brukt den et par ganger. Mest fordi jeg går alene med bikkja og det blir nok pikkpakk uansett. Har jo god plass i minilavvo ved regn. Så tarp har som regel utgått til fordel for kamera, en skvett vin etc. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.