J.S Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Hei Jeg skal kjøpe meg truger om noen uker- Så jeg lurte på om noen hadde noen tips om hvilken truger jeg burde kjøpe når jeg veier ca 60 kg. Har sett på trugene Tubbs frontier 30. Har tenkt til og bruke dem til dagsturer i skogen. Har ikke tenkt og bruke mer en 1500 kr på trugene. Noen som har ider. Siter
martin.m Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Hei. Se nedover i denne tråden: FF truger skog/fjell Siter
J.S Skrevet 14. november 2010 Forfatter Skrevet 14. november 2010 Takk for svare noen som har flere ider. Siter
toresc Skrevet 15. november 2010 Skrevet 15. november 2010 Jeg bruker Tubbs Frontier 30. De fungerer helt supert for de fleste forhold, med mindre du skal på ekstremtur, gå veldig bratte strekninger, eller gå dagesvis bare på truger. Isåfall ville jeg valgt noen med bedre brodder/isgrep. Siter
Fisketryne Skrevet 18. november 2010 Skrevet 18. november 2010 Skal du gå i dyp og løs snø er du best tjent med ca.30", men er selfølgelig letterere å gå med mindre truger om snøen er mindre krevende. Ettersom du er ganske lett kan 25-28" være et bra valg, har du også kort skrittlengde ville jeg ungått 30" Prøv å låne/leie noen før du kjøper. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.