Eiby Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hei er det noen som vet hvor man får kjøpt OmniDwag Silent Cap til Omnifuel Primus? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atari Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Websiden til han som lager de er her: http://home.comcast.net/~bigdog660/Bluewater_Stove_Restoration/OmniDawg.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaser Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 han selger de på ebay. En ute nå og ligger på 137dollar. Det blir jo snart dyrere enn omnifuelen. Han bruker riktignok ca 7timer på å lage en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaperCut Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 han selger de på ebay. En ute nå og ligger på 137dollar. Det blir jo snart dyrere enn omnifuelen. Han bruker riktignok ca 7timer på å lage en. Disse selger han vel selv for 40USD? Jeg står på venteliste for å få tak på et par stk selv, men han har stor backlog. Kanskje derfor prisen på ebay er så astronomisk? edit: det er han selv som selger dem på ebay - og budene er jo hinsides. Jeg har ikke fått svar på et par mail jeg har sendt etter at han kom tilbake, men hvis han ikke skal selge dem for 40usd på vanlig vis så er det uaktuelt å være med på budkrig. Da får Sveaen min støye i original utførelse. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaser Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Det står på siden hans at han ikke selger på bestilling lengre, bare på ebay. Ikke rart med de prisene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaperCut Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Hvor på siden hans står det at han kun selger på ebay? Jeg sendte han en melding i sommer for å bestille silent caps, fikk da en automatisk beskjed om at han var på sommerferie ut september og han tok opp bestillinger igjen da. 29. September sendte han en massemail for å informere om at produksjon av caps ble utsatt fordi han renoverte verkstedet. Ingen indikasjon der om at han skulle slutte å lage dem på bestilling, men jeg skal prøve å få kontakt med han på mail. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaser Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Trykk på Buying. I am no longer taking advance orders for caps. I am only selling my caps as I complete them through eBay auctions. I have established an eBay store for the purpose of selling silent caps, stoves and stove parts. You can find it here: http://stores.ebay.com/berniedawgsstore Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaperCut Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 du-uh . Vel - jeg har da sittet her og ventet på ordrebekreftelse - ganske unødvendig. Det er ikke aktuelt på en million år å betale det samme for en silent cap som for selve brenneren. Er det noen her inne som har peiling på å lage slikt så ligger tegningene på http://www.spiritburner.com/fusion/showtopic.php?tid/16584/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atari Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg har kjøpt silent cap til Svea fra ham og betalte $40. Jeg spurte ham om Omnifuel også og fikk beskjed om at de kun ble auksjonert bort på eBay. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PaperCut Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Når kjøpte du Svea cap? Det er denne jeg var på jakt etter også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atari Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Når kjøpte du Svea cap? Det er denne jeg var på jakt etter også. Jeg kjøpe den i begynnelsen av april i år. Kostet $40 + $8 i frakt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Hengern Skrevet 27. august 2015 Del Skrevet 27. august 2015 Ny web-adresse for salg av silent caps- er blitt billigere: http://i.materialise.com/shop/designer/gary-adams 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.