500fjell Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Mange har sikkert sett videoene som allerede er publisert i en annen tråd. Her kommer en rapport i bilder og tekst. http://fjelltopper.no/tour/3609/%C2%ABLavsesongsvisitt%C2%BB+til+Store+Austanbotntinden.html Siter
Ole-Petter Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Takk for spennende rapport. Det frister meg ikke særlig, men jeg er glad for at jeg får "delta" ved å lese dine utførlige rapporter. Siter
Bjarne Lindholdt Skrevet 14. november 2010 Skrevet 14. november 2010 Spennende turbeskrivelse til Store Austanbotntinden på vinterføre, Sondre. Den voldsomme syrerock på video som bryder løs et støyhelvete, kunne jeg godt unnvære Siter
Håvard Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Frisk tur gutter. Syns dere er overraskende spreke jeg... Sitat Den voldsomme syrerock på video som bryder løs et støyhelvete, kunne jeg godt unnvære Bjarne, Puddelrock holder sikkert greit for en godværsdag sommerstid blant tindene, men vinterstid trengs det sterkere lùt til vet du=) Siter
Dag G - Evje Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Bjarne skrev: Den voldsomme syrerock på video som bryder løs et støyhelvete, kunne jeg godt unnvære Du har et poeng der Bjarne, men du har også en volum kontroll....... Siter
Bjarne Lindholdt Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Sitat Frisk tur gutter. Syns dere er overraskende spreke jeg... Bjarne, Puddelrock holder sikkert greit for en godværsdag sommerstid blant tindene, men vinterstid trengs det sterkere lùt til vet du=) Grieg passer til fjellet, men syrerock gjør meg sint:? Har ikke vært på fjellet på vinterstid Siter
Bjarne Lindholdt Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Sitat Bjarne skrev: Den voldsomme syrerock på video som bryder løs et støyhelvete, kunne jeg godt unnvære Du har et poeng der Bjarne, men du har også en volum kontroll....... Problemet er det skal skrues mye opp for lyden for å kunne høre kommentarene i lydsporet, og da blir bråket av syrerock utålelig Siter
Bjørn-Even Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Sitat Grieg passer til fjellet, men syrerock gjør meg sint:? Har ikke vært på fjellet på vinterstid smaken er som baken Bjarne kult at dere tok video av turen! Siter
laupern Skrevet 8. januar 2011 Skrevet 8. januar 2011 Kul tur Noen som har peiling på hvordan forholdene er der nå? Skal dit i løpet av neste uke.. Siter
Mayhassen Skrevet 9. januar 2011 Skrevet 9. januar 2011 Takk for rapporten Sondre, har ikke sett den før nå og det var gode minner. Du aner ikke hvor nærme jeg var til å hoppe ut stupet hehe, fulgte med som en ørn på det tauet, hadde det strammet seg opp én meter til hadde jeg hoppet Gleder meg til flere Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.