Gå til innhold
  • Bli medlem

Teleskopstaver


tommygutt

Anbefalte innlegg

Annonse

Gipron stavene mine som ligger i kjellern er nå 10 år gamle....

Har skifta trinser på begge stavene fordi "bite-ringen" røyk.

Også er dem nå ikke lengre så justerbare fordi dem ble lettere mishandla for et par år sida og ble litt bøyd...

Men jeg er KNALLFORNØYD med produktet som helhet.. Kanskje noe av tur utstyret jeg har som har vært mest solid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er godt fornøyd med mine Fischer Mountain Vario teleskop-staver:

http://www.oslosportslager.no/produkt/fischer-mountain-vario-teleskop-fjellskistaver-20064.aspx

De er forholdsvis lette, og med god lengde (noen teleskopstaver er litt for korte etter min smak). 'Flick-lock'-mekanismen har vært enkel å justere i kulda og holder godt fast. Stavene kunne vært noe stivere og sterkere, men da hadde de blitt tyngre også... Som de er nå har de fungert bra til variert fjellskigåing, inkludert noen fine tryninger... :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.