tommygutt Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 På tide at mine snart 15 år gamle swix-staver får litt avlastning. Lette, men solide telskopstaver til topptur-bruk, hva anbefales? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomWithoutVom Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Har god erfaring med flicklock-systemet til bl.a. Gipron og Black diamond. Det kan enkelt justeres og sitter bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knutis Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Er også godt fornøyd med gipron. Det kan jeg ikke si om swixstavene jeg hadde! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lommelun Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Gipron stavene mine som ligger i kjellern er nå 10 år gamle.... Har skifta trinser på begge stavene fordi "bite-ringen" røyk. Også er dem nå ikke lengre så justerbare fordi dem ble lettere mishandla for et par år sida og ble litt bøyd... Men jeg er KNALLFORNØYD med produktet som helhet.. Kanskje noe av tur utstyret jeg har som har vært mest solid... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havørn Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Jeg er godt fornøyd med mine Fischer Mountain Vario teleskop-staver: http://www.oslosportslager.no/produkt/fischer-mountain-vario-teleskop-fjellskistaver-20064.aspx De er forholdsvis lette, og med god lengde (noen teleskopstaver er litt for korte etter min smak). 'Flick-lock'-mekanismen har vært enkel å justere i kulda og holder godt fast. Stavene kunne vært noe stivere og sterkere, men da hadde de blitt tyngre også... Som de er nå har de fungert bra til variert fjellskigåing, inkludert noen fine tryninger... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.