Mayhassen Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Et par snutter fra gårsdagens tur. 500fjell supplerer med tekst regner jeg med, når han får tid Siter
ni liv Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Flott film! Dere er heldige som får muligheten til dette her... Siter
Atomsilda Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Jøss...en helt vanlig søndagstur jo Hmmm....tror det var greit jeg ikke ble med på det der gitt!! Siter
morten Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Flott film! Dere er heldige som får muligheten til dette her... Morsom film å titte på. Er vel egentlig ikke veldig misunnelig, men litt Uenig med Ni Liv. Dere fikk ikke muligheten. Dere TOK den. Det kan alle som føler seg kvalifisert, men det krever litt guts for i det hele tatt å pakke og sette av gårde på noe slikt. Stilig tur! Siter
martin.m Skrevet 7. november 2010 Skrevet 7. november 2010 Takk for filmen, fin tur uten det beste været. Flirte litt av; "Mumle, mumle, mumle" Siter
Mayhassen Skrevet 8. november 2010 Forfatter Skrevet 8. november 2010 Artig at dere likte filmen, det skal ikke så mye til alltid. Dette er filmet med et kompaktkamera til under 2 lapper og sydd sammen i windows movie maker Siter
oyvindbr Skrevet 8. november 2010 Skrevet 8. november 2010 Dere er ekstremt tøffe, mer er det ikke å si om saken Jeg hadde vært en vettskremt byrde på en sånn tur. Siter
Mayhassen Skrevet 9. november 2010 Forfatter Skrevet 9. november 2010 Ideelle vinterforhold !! Det var faktisk det det var! Snøen var eksemplarisk å gå i, akkurat slik vi likær'n. Siter
naboen Skrevet 9. november 2010 Skrevet 9. november 2010 Rå tur, kul film... (mumle, mumle.. Dere er ikke snaue.., må vel ha vært litt adrenalinfylt opp fra vestre? /naboen. Siter
HVA Skrevet 11. november 2010 Skrevet 11. november 2010 hehe,det årnær sæ for freske gutter.Fint innslag fra sør, koselig å høre stemmen din. Hvor mye snø er det kommet i fjella der nede? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.