Gå til innhold
  • Bli medlem

Endelig snø i Trondheim


andersno

Anbefalte innlegg

Jo da, vi har hatt snø også tidligere i høst, men nå har det snødd hele helga og det begynner å bli litt dybde på snøen. Det eneste negative er at det ikke finnes tele i bakken, så hvis denne snøen blir liggende forsvinner den tidlig til våren.

Hadde planer om en fottur i Estenstadmarka, men droppet det for ikke å tråkke ned eventuelle skiløyper som måtte ha dukket frem. Men da sola dukket frem mellom bygene ble fristelsen for stor og jeg tok en tur rundt i nærområdet. Sola skinte og med nye snøbyger i anmarsj ble kontrastene store. Prøvde å komme meg frem til et utsiktspunkt mens motivene ennå var der, men ble akkurat for sein til å lykkes.

Men turen ble fin og et og annet bilde ble det allikevel så dagen er ikke totalt bortkastet.

post-474-133474732699_thumb.jpg

post-474-133474732707_thumb.jpg

post-474-133474732715_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom nettopp inn etter en timers lang snøballkrig med nabostudentene, fint med snø nå. Skal på XXL å handle en ny snowracer i morgen tenker jeg å ta turen oppom Gråkallen!

Legger ved tre bilder hvis det går greit, tok de da jeg kjørte til havna idag.

etwk78.jpg

2ilngw8.jpg

3483bkm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Testet føret så vidt i randsonen av Estenstadmarka (Lohove og innover). FANTASTISK i løypene. Trodde ikke kun 12 cm nysnø kunne bli så bra :!:

Tror det hjalp litt at det begynte som sludd og gikk over til snø, så sålen ble litt mer solid, ikke bare 12 cm pudder. Men med kun 12 cm så finner du jo og de steinene som stikker opp... Forbausende få, viste det seg, var ikke borti en eneste ila en drøy times rusletur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.