+Espen Ørud Skrevet 21. mai 2021 Skrevet 21. mai 2021 Marius Engelsen skrev (4 timer siden): Men for min del slår ingenting kombinasjonen av MSR XGK II sammen med MSR trillium base. Bruker denne kombinasjonen hele året. Settes rett på skumunderlaget i innerteltet, eller rett på bakken/snø. Helt til du søler under forvarming Siter
+Marius Engelsen Skrevet 21. mai 2021 Skrevet 21. mai 2021 Espen Ørud skrev (3 timer siden): Helt til du søler under forvarming Har ikke skjedd enda. Fyller i brennerklokken, renner ut fra dereneringshullet ned på veken. Veken sitter i koppen som er tett med hlye kanter, under koppen er bunnplaten med forhøyde kanter også tett. Så klarer man å søle her har man gjort så mange feil, og brukt såpass for mye, at man egentlig burde holde seg til å forvarme utendørs Jeg forvarmer til tider liggende fra soveposen, i innertelte i Hilleberg Unna. Med rødsprit, og kjelen på under forvarming. Men vanligvis står den på gresset/berget/snøen utenfor innerteltet, og da er det ikke mye jeg er bekymret for. 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.