raggsokk Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Allak'en har ikke myggnetting i luftelukene, men dette er sikkert noe som går an å ordne til uten for mye vanskeligheter dersom det skulle være ønskelig. Siter
Lofoten Skrevet 13. juni 2012 Skrevet 13. juni 2012 Bumper borti denne tråden her, da jeg sterkt vurderer Allak. Det eneste jeg lurer på, er om det er myggnetting i luftelukene i toppen. Jeg tenker at det må være helt fantastisk en varm sommermorgen å ta av topplokket og kikke ut, uten å få myggen inn. Noen som kan hjelpe meg på dette punktet? Altså, tenker du da å bruke det uten innerteltet? For det er jo myggnetting i innerteltet, ved hver inngang, som går delvis opp under taket mot luftelukene. Så du kan ligge i innerteltet og se ut av luftelukene gjennom myggnettingen. Som andre har påpekt er det ikke myggnetting i selve luftelukene. Siter
Opethist Skrevet 14. juni 2012 Skrevet 14. juni 2012 Altså, tenker du da å bruke det uten innerteltet? For det er jo myggnetting i innerteltet, ved hver inngang, som går delvis opp under taket mot luftelukene. Så du kan ligge i innerteltet og se ut av luftelukene gjennom myggnettingen. Som andre har påpekt er det ikke myggnetting i selve luftelukene. Det var egentlig dette jeg lurte på. Fant noen bilder på moontrail også som viste meg at selve døra med myggnetting går så langt opp at jeg kan ligge i innerteltet og se ut på stjernehimmelen. Da er det bare å vente på første og beste tilbud på Allak:) 1 Siter
Lofoten Skrevet 14. juni 2012 Skrevet 14. juni 2012 Det var egentlig dette jeg lurte på. Fant noen bilder på moontrail også som viste meg at selve døra med myggnetting går så langt opp at jeg kan ligge i innerteltet og se ut på stjernehimmelen. Da er det bare å vente på første og beste tilbud på Allak:) Det blir jo fin pris om du bestiller fra moontrail, så det er vel ikke så mye å vente på! Siter
afe Skrevet 15. juni 2012 Skrevet 15. juni 2012 Da er det bare å vente på første og beste tilbud på Allak:) 25% på Hilleberg på sportsnett denne helga: http://www.sportsnett.no/n/ok/73.aspx Siter
Opethist Skrevet 15. juni 2012 Skrevet 15. juni 2012 25% på Hilleberg på sportsnett denne helga: http://www.sportsnett.no/n/ok/73.aspx Og der var det bestilt:D GLEDES!!! Brukås Sport hadde også tilbud på Hilleberg, men de var utsolgt for Allaken... TAKK AFE. Midt i blinken. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.