Fisketryne Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Noen her inne som har sett Monsen & Reins forestilling som har turne for tiden? Er dette noe som en gjennomsnitts friluftsmann kan underholdes av et par timer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tommygutt Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg pratet med en her om dagen som hadde sett showet. Han likte det veldig godt, annerledes, men god underholdning og en fin miks av sang og Monsen-prat. Jeg tar nok en tur selv hvis sjansen byr seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bogge Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Jeg var på forestillingen her i Arendal igår, og mitt svar er absolutt JA! En fin blanding av friluftsliv, god musikk, humor og litt alvor. Lars og Trine er nokså personlige, og den røde tråden i forestillingen handler om å følge og leve ut drømmer. Min sønn på 9 og jeg koste oss, og det hele ble avrundet med en liten prat med Lars etter showet samt signert bok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.