Gå til innhold
  • Bli medlem

Man kan bli lykkelig av mindre! (Lifjell 24. oktober 2010)

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Artig. Det så slik ut på Lifjell for ganske nøyaktig ett år siden også, men jeg var litt lenger øst. Lifjell er et spennende og kupert område med mange perler, men det har jo strengt tatt alle fjellområder.

Skrevet

Man kan bli grønn av misunnelse av mindre....

Her har vi knapt sett sola i oktober :cry

Ser fantastisk ut med fjelltur under sol og blå himmel, men med det været som har vært her i oktober, er skogen et greit alternativ :wink:

Skrevet

Det høres ikke bra ut å ha hatt en måned uten sol... Er vel ofte endel regn oppi Trøndelag også. Sjøl er jeg glad jeg studerte i Sogndal høsten 2000 da syndefloden kom til østlandet og herja i 10 uker.

Telemark er i likhet med alle landsdeler full av perler. Og Telemark er så trolsk også :):x

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.