lommelun Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Tittei... Jeg har de siste årene brukt litt tid i skiløypene både som trening og avkobling om vinteren. Jeg har da brukt skøyte skiene, men etter at det dukka opp ei lita snupp for snart halvannet år sida så hadde jeg i fjor ofte fjellpulken med på slep... Men løypene i området er såpass krevende og fysikken så dårlig at jeg ikke makter å skøyte ei mil med pulk på slep.. Jeg må derfor ha klassisk ski. Så det jeg trenger er ski som er ok til trening og "tur" i oppkjørte løyper. Jeg trenger ikke tipp topp racerski, men det er veldig morsomt om det er min fysikk og ikke skiene som er begrensningen om jeg skal på en treningstur uten pulken på slep.... Trenger ski med bindinger. Sko og staver har jeg. Pris er vesentlig.... Noen som har forslag eller kanskje til og med har noe brukt liggende på lur? Siter
jarmol Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Hvis du ikkje har anna å gjere i helga, så ta deg ein tur til byen. Heming har bruktsalget sitt i helga. Der kan ein ofte finne mykje bra og billeg treningsutstyr: http://heming.no/fileadmin/Heming/dokumenter/Heming_elektronisk.pdf Siter
tommygutt Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 Mye salg på fjorårs-modeller rundt omkring i disse dager. Oslo Sportslager f.eks Siter
steped Skrevet 27. oktober 2010 Skrevet 27. oktober 2010 som de andre sier her, hvis du får tak i fjorårets toppmodell er det bare å slå til. Er faktisk ikke så mye å spare ved å velge en relativt "billig" modell kontra kjøpe toppski fra i fjor. Hvor tung er du og hvor lang er du? feks hvis du er kort og/eller litt tung, kan det lønne seg å investere i rossignol da de har relativt stivt spenn på sine ski. Hvis du er lang og normal tyngde funker de fleste ski skal du bruke skøyesko til klassisk? samt skøytestaver er lengre enn klassiskstaver rimelige ski under: http://www.milslukern.no/index.php?option=com_content&view=article&id=111%3Aryddesalg&catid=21%3Amilslukern&Itemid=4 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.