Kjell Iver Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 http://www.handelsbladetfk.no/id/20981 Hmm noe skal man vel forgå av - men dette var ny informasjon for meg. Har alltid trodd at kanel var veldig sundt med mange oksydanter osv... Men nå har man altså funnet ut noe annet. Sikkert nyttig info for grøtfanter på tur Siter
springsteen Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Jeg tror det må opp i en teskje om dagen for at det skal bli farlig for voksne. Siter
200-meter samler Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Dette har jeg visst i et par år allerede. Siter
Gjest Otto Støver Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Da har nok engang mitt gamle motto: "Spis gullerøtter mens det er sunnt" vist seg å ha gyldighet. Herregud, finnes det noe som ikke kan være usunt hvis man bare hiver i seg nok av det. Slapp av folkens, og spis grøten med god samvittighet både med og uten kanel. Siter
jason Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 At jeg ikke viste dette tidligere, jobbet i store mengder kanel, da jeg var baker. skule ha krevd risiko tillegg på lønna. Kanskje derfor jeg ble syk å måtte slutte som baker Siter
springsteen Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Men det store spørsmålstegnet for meg er kombinasjonen HAVREgrøt og kanel!!??? Er det virkelig noen som spiser det? (Urk...) Siter
runegutt123 Skrevet 24. oktober 2010 Skrevet 24. oktober 2010 Kanskje det er sniffing eller røking av kanel som er farlig? Siter
Bergtass Skrevet 25. oktober 2010 Skrevet 25. oktober 2010 Men det store spørsmålstegnet for meg er kombinasjonen HAVREgrøt og kanel!!??? Er det virkelig noen som spiser det? (Urk...) Godt det er flere enn meg med det synet... Siter
jankj Skrevet 25. oktober 2010 Skrevet 25. oktober 2010 Men det store spørsmålstegnet for meg er kombinasjonen HAVREgrøt og kanel!!??? Er det virkelig noen som spiser det? (Urk...) Jepp. Havregrøten er ikke komplett uten kanel Kanel er også digg på pannekaker. Siter
haraldn Skrevet 25. oktober 2010 Skrevet 25. oktober 2010 Men det store spørsmålstegnet for meg er kombinasjonen HAVREgrøt og kanel!!??? Er det virkelig noen som spiser det? (Urk...)Ja, dessväre är det en vanlig syn i hyttene på fjället. Annars är jag enig med dig. Kanel har man inte på havregröt, bara på risgröt. Siter
oyvindbr Skrevet 25. oktober 2010 Skrevet 25. oktober 2010 Så jævla morsomt da Jeg elsker jo kanel på grøten, enten det er risengrynsgrøt eller havregrøt. Og jeg liker også kanel på pannekaker jankj... Merkelig hva folk kan oppfatte som ekkelt eller vondt. Så lenge det ikke er snakk om bederva mat eller gammalost så er jeg nok mer eller mindre altetende. Men det kommer for en dag at alt er usunt uansett. Paprika er megasunt, men likevel noe av det giftigste vi kan få i oss. Tran i butikken er usunt fordi det er varmebehandlet så oljens egenskaper blir ødelagt så det harskner i årene våre og snarere framskynder hjertetrøbbel, herlig ikke sant Og frukt hevder man er usunt fordi det inneholder sukker. Plutselig finner vel forskerne ut at fruktsukkeret er herdet og fører til opphopning av transfett. Jeg tar Udos Choice fordi jeg har blitt hjernevasket om dens fortreffeligheter, men det finnes sikkert noe feil og farlig med den også. Trur vi bare skal fortsette og fråtse i usunne godsaker på tur jeg Siter
tusjmann Skrevet 25. oktober 2010 Skrevet 25. oktober 2010 Så jævla morsomt da Jeg tar Udos Choice fordi jeg har blitt hjernevasket om dens fortreffeligheter, men det finnes sikkert noe feil og farlig med den også. Trur vi bare skal fortsette og fråtse i usunne godsaker på tur jeg Vet ikke om det er farlig akkurat, men det er ikke noe i Udo som forsvarer den prisen i alle fall... Siter
200-meter samler Skrevet 25. oktober 2010 Skrevet 25. oktober 2010 Men det store spørsmålstegnet for meg er kombinasjonen HAVREgrøt og kanel!!??? Er det virkelig noen som spiser det? (Urk...)Hva? Er det noen som orker å spise havregrøt uten kanel? Siter
Kardang Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 Men det store spørsmålstegnet for meg er kombinasjonen HAVREgrøt og kanel!!??? Er det virkelig noen som spiser det? (Urk...) Har spist havregrøt med kanel til frokost hver dag i 5 år nå. Så svaret er ja. Siter
Phaser Skrevet 26. oktober 2010 Skrevet 26. oktober 2010 5 år og du lever fortsatt. Huff ikke lenge igjen du da stakkar. Kanel på havregrøten her også. Til frokost blir det havregryn med kald melk rosiner og en skje syltetøy. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.