Gå til innhold
  • Bli medlem

thermal pants - i syntet ... (annabukse)


jamez

Anbefalte innlegg

Noen som har sett en lett syntetisk mellombukse/isolasjonsbukse...

Forsvarets vatterte mellombukse er vel ikke akkurat lett.

I dun finnes det jo mange fine alternativer. Klättermusen Heidrun, Western Mountaineering Flash pants og flight pants, phd minimus pants...

evt andre alternative dunbukser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke vekten på "anna" egentlig er så halvgal...

Sverger til anna selv, men er en bukse man bruker enten når man står bak på sleden ved ekstrem kulde eller i leir. Så er det, det man er ute etter så vil jeg si du får mye for pengene. Vil påpeke volum før vekt. Man er avhengig av å ha bukser som er et nr for store. Skal sies at jeg aldri har fryst med anna på meg.:shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har brukt denne og den fungerer veldig bra, men har ikke prøvd anna buksa så jeg kan ikke si om den er bedre eller ikke.

http://www.sportsnett.no/s/p.aspx?pid=2420&cid=405

Men bruker for det meste http://www.janus.no/default.asp?id=833 om det blir veldig kaldt, under har jeg ullundertøy, men om jeg sitter veldig mye bruker jeg Mountain Hardwear Compressor PL Pant den er noe tung, men holder varmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg bestillt et par Patagonia Micro Puff pants... Versjon med Polarguard Delta isolasjon... :lol:

~400gram vekt, med 80g/m2 isolasjon og full lengde glidelåser langs sidene. 65$ og 20$ frakt.

Bare den nå passer regner jeg med jeg har et topp plagg til å tre under skallbuksa mi v isfiske, hundesledetur o.l.

Compressor PL så også ut som et kjempebra alternativ!

Anna er nok mest valuta per krone vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Mountain Hardware Compressor PL pants. Veldig fornøyd med dem. Kjøpte primaloft bukse framfor dun da beinklær lettere blir vått enn jakke. Konsekvensene er heller ikke så store som med dun hvis en gnist lager hull i stoffet. Brukt buksa mest til forsterkningsplagg når jeg kommer fram til camp på vinterskiturer. Med dunjakka og Compressor buksa slipper jeg å fryse når jeg setter opp teltet. Genial når en skal ut å tisse eller gå en kort kveldsskitur.

Buksene er vide nok til å få utapå kraftige bukser med longs under. Stoffet er relativt kraftig. Få unødvendige detaljer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.